poniedziałek, 16 czerwca 2014

Rozdzał 4

Nickole wróciła do domu. 
-Hej co się tu dzieje? -spytała 
-Dani ma dziś randkę -Ellie odpowiedziała 
-O to świetnie! gratuluję -Nickole powiedziała z zachwytem - a z kim? 
-Z Loganem z Big Time Rush -Ellie odpowiedziała 
-Żartujesz! -Nickole krzyknęła 
-Nie żartuje 
-O której? -Nickole spytała 
 -O 19:00 -Dani odpowiedziała 
-A ja mam dziś randkę z Kendallem też o 19:00 -Nickole oznajmiła 
-Ale zbieg okoliczności -zaśmiała się Dani 
-Okey idę się przygotować do mojej randki -oznajmiła Nickole 
Po 2godzinach Nickole zeszła na dół. Była ubrana w różową sukienkę do kolan na niej białe bolerko, czarne balerinki i do kompletu czarną torebkę. 
-I jak mogę tak iść na randkę z Kendallem? -Nickole spytała 
-Wow wyglądasz pięknie -Ellie odpowiedziała 
-Dzięki nie wiedziałam jak się ubrać nigdy nie byłam na randce z kimś takim -oznajmiła Nickole 
-Świetnie wyglądasz Alexa wiele razy opowiadała mi o gustach Kendalla podobno lubi jak dziewczyna nie ma makijażu, ma włosy upięte w kucyk i wygląda naturalnie, a ta sukienka jest idealna nie zrozum mnie źle -zaśmiała się Ellie 
-Dzięki jeszcze raz 
-Nie ma za co. Okey co o tym myślisz.? - spytała Ellie 
Dani wyszła z Łazienki ubrana w ciasne dzinsy, skórzaną kurtkę, a pod nią cienką, białą bluzkę, a na twarzy miala lekki makijaż. 
-I jak wyglądam -spytała Dani 
-Wyglądasz ładnie i seksownie -odpowiedziała Nickole 
-Taką miałam nadzieję -zaśmiała się Dani 
-Loganowi na pewno się spodoba na pewno wam się ułoży -oznajmiła Nickole 
-Dzięki jesteś dobrą siostrą -powiedziała Dani z uśmiechem 
-Okey jesteście najlepszymi siostrami na świecie -zaśmiała się Ellie -a teraz szybko jest 18:45 spóźnicie się. Dani i Nickole wyszły z domu, a potem poszły w innych kierunkach.
18:55 Nickole siedziała na ławce w parku czekając na Kendalla. Po 5 minutach zza drzewa wysunął się blondynl niosąc w ręce bukiet róż. 
-Cześć to dla ciebie -powiedział podając jej do ręki bukiet 
-Hej są piękne nie musiałeś -odparła Nickole 
-Musiałem piękne kwiaty należą się tak pięknej dziewczynie jak ty -oznajmił blondyn 
Nickole poczuła, że na jej twarzy zaczęły się robić rumieńce.
-Okey idziemy? -spytała Nickole 
-Tak -Kendall odpowiedział 
-A gdzie mnie zabierzesz? 
-Powiem tylko, że ty i ja pójdziemy na najlepszą randkę w życiu -oznajmił Kendall i złapał Nickole za rękę, a ona poczuła, że rumieńce na jej policzka robią się coraz większe. 
Tymczasem Dani chodziła po parku obok studia ,,Kula" czekając na Logana...
----------------------------------------------------------------------------------
    Znów prepraszamy za przerwę zapraszamy do komentowania i czytania naszego bloga jeli zgubicie link zacznę z Magdą dodawać linki na TT 



                                          Nasze Twitter-y
                           @SoniaGendasz
                           @Magdaaa_BTR

1 komentarz:

  1. Czekam na relacje z randek życia! Czekam xoxoxo I zapraszam ;* http://this-love-is-forbidden.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń