piątek, 6 czerwca 2014

Rozdział 1

Nickole, Dani i Ellie wreszcie udało się namówić Alexę by poznała je z Big Time Rush. Właśnie były w drodzę do studia gdzie chłopcy nagrywali teledysk do piosenki 24/Seven. 
- OMG nie mogę się doczekać spotkania z BTR - Danielle krzyknęła - A najbardziej nie mogę się doczekać rozmowy z Jamesem. 
- Okey Dani wiemy, że kocharz James'a. Nawet nie wiadomo czy uda ci się z nim pogadać. Chłopaki mają jeszcze dużo do zrobienia. - powiedziała Alexa 
Dani uspokoiła się. Dziewczyny dotarły do studia. Nickole, Danielle, Ellie i Alexa. 
-Poczekajcie! Zostawiłam telefon w samochodzie - powiedziała Ellie i pociągnęła za sobą Alexe bo tylko ona miała klucze do samochodu. 
Nickole i Dani mimo prośby same weszły do studia. Nickole ani się nie obejrzała kiedy Dani pobiegła szukać James'a. Nickole odwróciła się i nagle dojrzała wysokiego blondyna o zielonych oczach. 
-Cześć jestem Kendall - odeswał się chłopak 
-A ja jestem Nickole - burknęła. 
- Co masz na nadgarstku? - spytał blondyn. 
Nickole spojrzała na rękę i zobaczyła, że na ręcę ma swoją ukochaną bransoletkę wykonaną z muliny z napisem ,,Schmidter" 
-To moja bransoletka - Nickole odezwała się cicho 
-Sama ją zrobiłaś? 
-Tak, nauczyłam się na internecie - odpowiedziała Nickole 
-Masz prawdziwy talent. A skąd wzięłaś pomysł by zrobić na niej nazwe mojego fandomu? - zapytał Kendall 
-Ponieważ, kocham ciebię i twój zespół. Dlatego. 
-Miło mi to słyszeć. Chcesz obejrzeć plan? - zaproponował 
-Tak, Jasne! - odpowiedziała Nickole 
-Okey, chodźmy! 
Blondyn oprowadził Nickole po planie. Ostatnim miejscem był plan, na którym kręcili teledysk do piosenki 24/Seven. Nickole zauważyła tam dwóch brunetów, byli nimi Logan i Carlos. 
-Hej, gdzie jest James? -zapytał Kendall 
-Gada w garderobie z jakąś dziewczyną - odpowiedział Carlos 
-Bardzo ładną dziewczyną -dodał Logan
Nickole domyśliła się że chodzi im o Danielle. 
-Jak się nazywa ta dziewczyna? -zapytał brunet 
-Danielle, ale mówimy na nią Dani to moja siostra oraz moja najlepsza przyjaciółka - odpowiedziała Nickole Logan przestał się odzywać a na jego twarzy pojawiła się dziwna rozmarzona mina. 
Alexa i Ellie wróciły z samochodu. 
-Przepraszam że tak długo, Ellie nie mogła znaleźć telefonu - oznajmiła Alexa i podeszła do Carlosa. 
Po krótkim czasie przyszli także James i Dani 
-Okey, skoro wszyscy już są, może zacznijmy kręcić teledysk - zaproponował Kendall spoglądając na Nickole 
Wszyscy zaczęli zajmować swoje miejsca gdy James szybko podbiegł do Alexy: 
-Twoja siostra Ellie jest bardzo ładna - James cicho szepną do ucha Alexy, a ona popatrzyła na niego ze zdziwionym wzrokiem, ale po chwili się uśmiechnęła. 
Zespół zaczął kręcić teledysk, a dziewczyny usiadły z tyłu.
__________________________________________________________________________________
                       Jak wam się podoba nasz blog zawsze jest trudno zacząć , ale piszę się całkiem fajnie
                    mamy nadzieje, że wam się podoba
                               
                             Nasze Tweetery:
                             @SoniaGendasz
                             @Magdaaa_BTR    

1 komentarz:

  1. Świetny. Krótki trochę, ale to dopieo 1 rozdział. Życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń