czwartek, 12 czerwca 2014

Rozdział 3

Nickole obudziła się wcześnie rano. Wzięła długi prysznic ubrała się i jak zwykle poszła pobiegać 30min. Gdy wróciła jej mama podeszła do niej i powiedziała: 
-hej gdzie tak długo byłaś ktoś do ciebie przyszedł 
-kto? - spytała Nickole 
-Taki wysoki blondyn o zielonych oczach - jej mama odpowiedziała 
-O mój Boże co on chciał? - Nickole zapytała oszołomiona 
-Nie wiem. Pytał się czy jesteś w domu odpowiedziałam, że poszłaś pobiegać i nie wiem o której wrócisz więc poszedł. Nickole pobiegła zadzwonić do blondyna gdy przypomniała sobie że podał jej swój numer telefonu. Gdy zadzwoniła odezwała się sekretarka. 
Nickole położyła się na łóżku nie wiedząc co robić, przecież to mogła być jakaś ważna sprawa. Po 30min Nickole poszła do parku i usiadła na ławce, wyjęła blok z torebki i zaczęła rysować Kendalla. Gdy już skończyła postanowiła odprężyć się i podziwiać widoki z parku. Nagle zauważyła wysokiego blondyna z gitarą w ręku, był nim Kendall. Nie zastanawiając się długo podbiegła do niego 
-Kendall!!! - krzyknęła 
-Cześć Nick byłem u ciebie dziś no, ale cię nie było - oznajmił 
-Wiem przepraszam dziś zrobiłam sobie trochę dłuższą trasę, a co ode mnie chciałeś? - Nickole spytała -Wiesz dzisiaj nic nie nagrywamy myślałem czy byś mogła do mnie wpaść - oznajmił blondyn 
Nickole trochę zszokowała się pytaniem ale po chwili odpowiedziała: 
-Jasne czemu nie 
-Okey czyli widzimy się dziś u mnie o 19:00 
-okey papa - Nickole pożegnała się i dalej przechadzała się po parku
W tym samym czasie Dani i Ellie siedziały w domu i jadły talarki gdy usłyszały dzwonek do drzwi. Ellie wstała a za drzwiami nikogo nie było tylko piękny bukiet róż. 
-Dani spójrz kwiaty 
-Serio dla kogo? -Dani spytała 
-Dla ciebie spójrz -Ellie odpowiedziała 
 Dani wzięła do ręki kwiaty a na nich wisiała karteczka z napisem ,,Jesteś moją różą, Logan". Dani zdziwiła się gdy to zobaczyła 
-O jakie to piękne, zadzwoń do niego -Ellie powiedziała z zachwytem 
-Nie mam jego numeru -odpowiedziała 
-Okey napisz do Alexy niech ci wyśle 
-Okey -Dani odpowiedziała 
Dani i Ellie czekały 5min na odpowiedź. 
-już jest 511 169 124 
-świetnie już do niego dzwonię -Dani oznajmiła i wyszła do przedpokoju 
-Cześć Logan to ja Danielle 
-Hej nie wiesz jak się cieszę, że cię słyszę. Dostałaś kwiaty? -spytał brunet 
-Tak są śliczne. Muszę się przyznać, że mi zaimponowałeś -Dani oznajmiła 
-Może spotkamy się dziś o 19:00 zabiorę cię na spacer do knajpy, a potem do mnie. Co ty na to? 
-Bardzo chętnie -Dani odpowiedziała 
-Gdzie się spotkamy? -W parku obok Studia ,,Kula" 
-Okey pa 
-Papa nie mogę się doczekać Dani odłożyła telefon. 
-I jak? -spytała Ellie 
-mam randkę dziś o 19:00 -Odpowiedziała Dani podniecona 
-To niesamowite! O kurde jest 16:30 chodź zrobię ci fryzurę i musimy wybrać jakieś seksowne ubranie -oznajmiła Ellie
------------------------------------------------------------------------------------
    Przepraszamy za przerwę mamy nadzieję, że się wam podoba


                                         Nasze Twitter-y
                           @SoniaGendasz
                           @Magdaaa_BTR

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz