sobota, 5 lipca 2014

Rozdział 5

Gdy nagle zobaczyła przystojnego bruneta niosącego w rękach pudełko czekoladek i bukiet róż. 
-Hej Dani! 
-Cześć Logan to dla mnie? - spytała Dani z niedowierzaniem 
-Tak to dla ciebie sporo się naszukałem by je znależdż 
-To takie urocze - oznajmiła Dani - coraz bardziej mi imponujesz 
-Miło to słyszeć - odparł Logan - Idziemy?
 Logan złapał Dani za rękę, a ona poczuła rumieńce na policzkach. Nie wiedział, że mogłaby się naprawdę zakochać w jednym z swoich idoli, a nawet jeśli to James był jej ulubionym członkiem zespołu, ale cóż trzeba słuchać głosu serca. 
Tymczasem Kendall i Nickole spacerowali po parku 
-I jak ci się podoba? - spytał blondyn 
-Jest pięknie, nigdy nie byłam w tym parku, chodź mieszkam tu od urodzenia - przyznała Nickole 
-To świetnie, że ci się podoba - odparł Kendall 
Przez następne 5 minut było słychać było tylko szelest wiatru owiewającego drzewa aż w końcu Kendall się odezwał 
-Przepraszam, że pytam ale jak by wyglądała twoja idealna randka? 
-Myślę, że kolacja w restauracji - odpowiedziała Nickole 
 -To świetnie niedaleko jest świetna restauracja o nazwie ,,Ciao Bella'' możemy się do niej wybrać -oznajmił Kendall 
-Znam to knajpę, byłam w niej kiedyś z rodzicami i Dani. Podobno podają tam homara i jest fontanna z czekoladą - zaśmiała się Nickole 
-Świetnie możemy tam iść, ja płace - zaproponował Kendall 
-Dobrze chodźmy - zgodziła się Nickole 
Dani i Logan spacerowali po parku 
-To dokąd mnie zabierzesz? - spytała Dani 
-Miałem zamiar iść z tobą do restauracji, ale coś się stało i nie możemy tam dzisiaj iśc, chyba się za to nie gnieważ - oznajmił brunet 
-Nie no co ty i tak nie byłamt głodna -zaśmiała się Dani 
-Ale za to możemy iść do kina grają dziś film z batmanem to mój ulubiony super bohater -oznajmił Logan z uśmiechem 
-To też mój ulubiony super bohater!!! -oznajmiła Dani 
-O to ciekawe, idziemy? 
Tak z przyemnością- Dani odpowiedziała
---------------------------------------------------------------------------------------------- 
Przepraszam za taki rozdział ale ostatnio ie miałam weny i moja idolka miała urodziny :(((



                                      Nasze Twitter-y
                          @SoniaGendasz
                          @Magdaaa_BTR

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz