niedziela, 8 czerwca 2014

Rozdział 2

Po chwili na planie teledysku pojawił się reżyser, kamerzysta i scenarzystka. Kręcenie teledysku zaczęli od ujęć z Loganem by oszczędzić czas. Nagle Kendall zbliżył się odrobinę do Nickole 
-I jak podoba ci się na planie? - zapytał 
-Tak i to bardzo - Nickole odpowiedziała 
-Chcesz obejrzeć moją garderobę? 
-Chciałabym
Kendall złapał Nickole za rękę i zaciągnął do garderoby. 
Tymczasem Ellie i Dani zaczęły rozmawiać Jamesie
-i jak spotkanie z idolem - spytała Ellie 
-dosyć fajnie - odpowiedziała Dani bujając w obłokach 
-tylko fajnie? 
-no okey świetnie! jest zabawny i opiekuńczy zauważył moją ranę na łokciu, którą zrobiłam sobie wczoraj na rowerze i delikatnie mi ją opatrzył - Dani opowiadała zachwycona 
-to fajnie, a jak Logan? - spytałam Ellie zaciekawiona 
-jest spoko, a co? - Dani spytała zdziwiona 
-widać, że mu się podobasz - Ellie odpowiedziała 
-Hmm niech najpierw mi pokaże, że mu na mnie zależy. Jest jednym z moich idoli i słyszałam o nim miłe rzeczy, ale nie znam go dobrze nie mieliśmy okazji porozmawiać sam na sam. 
-okey, ale Alexa mówiła, że jest naprawdę fajny, miły i zabawny, ale nie naciskam. - odparła Ellie 
-może zakończmy ten temat i oglądajmy. 
-Jak ci się podoba garderoba? - Kendall spytał Nickole 
-Genialna widzę, że w rogu leży twoja gitara - odpowiedziała 
- zagrać ci coś? - zapytał Kendall i wziął gitarę do ręki 
-pamiętasz chwyty do Invisible? - spytała Nickole
 -niestety nie proponuję Cover Girl 
Kendall zaczął grać na gitarze gdy nagle wszedł Carlos 
-Kendall wołają cię zastały nam ostatnie ujęcia jesteś nam potrzebny - oznajmił brunet 
-Muszę iść - Kendall zwrócił się do Nickole i podał jej kartęczkę, a na niej numer telefonu 
-zadzwoń jak będziesz potrzebowała pomocy - dodał i wybiegł z garderoby. Nickole przez krótką chwile siedziała sama w garderobię, a po 5 minutach wróciła na plan
Kiedy weszła na plan teledysku zaczęła szukać siostry i przyjaciółek. Dani i Ellie siedziały w koncie , a Alexa gadała z Carlosem. 
-I jak dziewczyny? jak spotkanie z chłopakami? - spytała Nickole 
-Bardzo fajnie! Pogadałam sobie z Jamesem pośmialiśmy opatrzył mi moją ranę. A Logan się chyba we mnie zakochał. - odparła Dani 
-Fajnie! A ty Ellie? - zwróciła się do przyjaciółki 
-U mnie nic chyba nie znajdę miłości - odpowiedziała ze smutkiem 
-Na pewno znajdziesz, nie martw się - Nickole stara się ją pocieszyć 
Ellie lekko się uśmiechnęła i zamilkła 
-Nick może wracajmy już do domu mama miała zrobić ciasto i miałyśmy jej w tym pomóc - oznajmiła Dani do siostry 
-Prawda lepiej się zbierajmy - zgodziła się Ellie 
Dziewczyny pożegnały się z zespołem i wróciły do domów.



 Coraz fajniej nam się go pisze mamy nadzieje że tak samo fajnie wam się to czyta. Mamy nadzieje że polecicie go innym rusher.


                                        Nasze twitter-y 
                           @SoniaGendasz
                            @Magdaaa_BTR 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz