czwartek, 10 lipca 2014

Rozdział 7

Może zadzwonię do Elie - pomyślał i wyciągnął telefon 
-Hej Elie tu ja James 
-O hej myślałam że nie zadzwonisz 
-Musiałem pomóc Kendallowi -A co u ciebie 
-Mam problemy z moim psem -odpowiedziała 
-O ja mam psa może pomogę 
-Byłoby miło -oznajmiła Elie 
-Wyślij mi dres 
-Okey chwile 
-Zaraz do Ciebie przyjdę pa 
James włożył telefon do kieszenie i wyszedł z domu 
Nicole i Kendall siedzieli na kanapie i oglądali film 
 -Podoba ci się ten film? - spytał blondyn 
-Tak uwielbiam horrory - Nicole odpowiedziała - a szczególnie japońskie 
-Ja też, myślałem o zagraniu w horrorze, nie bój się nie japońskim - zaśmiał się Kendall 
-To czemu nie zagrasz? 
-Nie wiem nie umiem krzyczeć tak jak w horrorach -odpowiedział 
-Wyobraź sobie najpotworniejszą rzecz jaką mógłbyś sobie wyobrazić na przykład ogromnego pająka - zaśmiała się Nicole -sama boję się pająków 
-Ja też -przyznał Kendall -dzięki za radę jutro sprawdzę czy szukają kogoś 
Dani i Logan jechali samochodem do domu Logana, nagle Dani spytała 
-Dlaczego zaprosiłeś mnie na randkę? 
Logan był zaskoczony pytanie ale po chwili odpowiedział 
-Bo jesteś fajna, miła, ładna, sympatyczna i zabawna 
-A podobam ci się - spytała 
-Tak cieszę się, że cię poznałem-odpowiedział - A czy ja ci się podobam? 
Dani przez chwilę nie wiedziała co odpowiedzieć, ale po chwili odpowiedziała szeptem 
-Tak jesteś miły i pomocny i zabawny cieszę się, że się zgodziłam na tę randkę -Dani odpowiedziała 
Na twarzy Logana pojawił się uśmiech. Nagle się zatrzymał 
-To tutaj mój dom podoba ci się? - spytał 
-Tak nawet masz basen ten dom jest wspaniały 
-Wejdziesz? -spytał Logan 
-Tak Dani weszła do środka i zaczęła oglądać meble. W jej głowie roiło się mnóstwo myśli czy ona i Logan będą razem? Co wyjdzie ze spotykania się z gwiazdą? 
James przyszedł do domu Elie i zapukał do drzwi
 -Hej James, śmiało wejdź -odpowiedziała Elie 
-Masz ładny dom -Powiedział James 
-Gdzie jest ten psiak? 
-W moim pokoju bez przerwy gryzie poduszki nie wiem co z nim zrobić -oznajmiła Elie 
-Po pierwsze nie denerwuj się, jestem tu -powiedział James z uśmiechem 
James i Elie weszli do pokoju gdzie siedział pies 
-Co mam z nim zrobić -spytała Elie 
-Zabierz go z kanapy pewnie mu się nudzi wystarczy, że się z nim pobawimy -odpowiedział James 
-Dzięki już go zabieram 
Po godzinie gdy James i Elie już pobawili się z psem James zapytał 
-Jak się w ogóle nazywa twój pies? 
-Sydney -odpowiedziała 
O to tak sam jak pies Carlosa -zaśmiał się James 
-Tak wiem spodobało mi się to imię, a jak się nazywa twój? 
-Fox kocham tego psa -odpowiedział James 
-To fajnie chodźmy teraz nakarmić Sydney -
-Okey - zgodził się James 
Kendall odprowadzał Nicole do jej domu...
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Nie mam za ardzo talentu do blogu, ale mi się to podoba




                                      Nasze Twitter-y
                        @SoniaGendasz
                        @Magdaaa_BTR
                         

1 komentarz:

  1. Ciekawy rozdział ;3
    Jestem bardzo ciekawa co dalej ;3
    zapraszam do mnie: http://historia-clarywilson.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń