wtorek, 8 lipca 2014

Rozdział 6

Kendall i Nicole siedzieli w restauracji. Kelner podszedł do ich stolika i podał im rachunek. Kendall sięgną do kieszeni po portfel gdy uświadomił sobie, że zostawił go na komodzie w domu 
-Wybaczysz mi na chwilę - zwrócił się Kendall do Nicole 
-Oczywiście - odpowiedziała Nicole z zdziwieniem gdy Kendall pobiegł jak poparzony do łazienki 
Kendall wyjął telefon i zadzwonił do Jamesa 
-Hej James 
-Hej Kendall 
-Jestem na randce z Nicole tą, którą poznałem na planie i zapomniałem portfela mógłbyś mi go przyjeść jest u mnie na komodzie 
-Jasne stary a gdzie jesteś? 
-W restauracji ,,Ciao Bella'' -
okey za chwilę będę
 Kendall rozłączył się i wrócił do Nicole 
James wychodził właśnie z domu Kendalla z portfelem gdy spotkał Elie 
-Hej James pamiętasz mnie? - spytała dziewczyna 
-Tak siostra Alexy, Elie - odpowiedział - Ładnie wyglądasz idziesz na randkę? 
-Nie, nie mam chłopaka 
-A to szkoda -odparł James, chodź było widać na jego twarzy złośliwy uśmiech - przepraszam nie mam czasu gadać muszę pomóc Kendallowi 
-O to szkoda może dam ci mój numer? - zaproponowała i podała mu karteczkę z numerem 
-Okey zadzwonię na razie - oznajmił James i pobiegł do restauracji 
Tymczasem Dani i Logan siedzieli w kinie 
-I jak ci się podoba? - spytał brunet szeptem 
-Jest świetnie kocham ten film -oznajmiła Dani również szeptem 
Logan rozciągną ręce udając,że ziewa i położył rękę na ramieniu Dani. Policzki Dani znowu się zaczerwienił, ale starała się to ukryć przed Loganem. Ciekawe co z tego wyjdzie - zadała sobie to pytanie w głowie. Tymczasem Kendall nerwowo czekał na Jamesa 
-Co się dzieje Kendall? - spytała Nicole 
-Nie będę Cię okłamywał - przyznał Kendall - zostawiłem portfel w domu 
-Dlaczego mi nie powiedziałeś?
-Bo bałem się Ci to powiedzieć 
Po chwili James podbiegł do ich stolika
-Kendall mam twój problem sorry, że tak długo 
-Nie ma sprawy dzięki - odparł Kendall 
Po 5 minutach Kendall i Nicole wyszli z restauracji 
-To gdzie chcesz teraz iść? -spytał Kendall - może do mnie obejrzymy jakiś film 
-Okey możemy -oznajmiła Nicole 
Tymczasem James wrócił do domu..
---------------------------------------------------------------------------------------------
I jak wam się podoba? Tym razem będzie też więcej o Jamesie i Elie zapraszam do komentowania jak chcecie polecajcie znajomym



                                         Nasze Twitter-y 
                              @SoniaGendasz
                              @Magdaaa_BTR 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz